tehnika bp.

eile öhtul andsime tehnika-bp trenni. kolm bodypump treenerit, jagasime trenni kolme peale ära, sel ajal kui üks meist instrueeris, käisid teised kaks ringi ja korrigeerisid osalejate tehnikat. enne iga loo algust rääkisime ka eeloleva loo tehnika läbi.

teiste treeneritega trenni anda on alati löbusam.  kui aga teineteist ei tunne, siis ei tea kunagi, mida oodata on. ja nagu teada tuntud asi, siis teistes väikest pinda näeb, endas ei näe palki. vöi kuidas see ütlus nüüd oligi. seetöttu torkis ka mind teiste treenerite tehnikavead. aga mis seal ikka, ennast kiitmast ma ei väsi ja saan nüüd aru, miks väga mitmed osalejad peale minu trennis käimist mulle öelnud on, et olen väga pedagoogiline ja mu trennides öpib palju. see selleks, oli tore ja sai ka aru, et osalejad hindasid trenni. paluti veelgi samas stiilis trenni.

Photo: Time for Grit Strength!

 

Lisa kommentaar