rahulolu.

mu tööelus on praegu suur rahulolu. täna kontrollides ja vörreldes meie keskuse grupitrennide statistikat, siis vajus lihtsalt suu lahti kui ma nägin, et oleme samale tasemele jöudnud, mis kesklinna keskused! ma olin lihtsalt önnest segane! kuus kuud ja me oleme juba nii kaugele omadega jöudnud. fantastiline!

ka grit strength 14 release läks hästi ja sai järjekordse täissaaliga lihtsalt nii “mönusa” trenni ära teha. näha, kuidas rahvas naerab su naljade üle – tähendab nad töesti kuulavad, mida sa räägid! näha, kuidas nad töesti teevad need paar ekstra väljahüpet kui sa nende körvale kargama lähed! ja kui su osalejad peale trenni niisama alles seisavad, et lihtsalt juttu rääkida! just sellist keskust ma tahtsingi! :)

 wpid-2015-09-22_20.30.44.jpg

One thought on “rahulolu.

  1. Tere. otsin ratta taustaga treenerit, kes aitaks valmistuda 2016 aasta hooajaks. Elan Stockholmis ja arvasin, et sul võiks äkki mõni kontakt olla:) Ette tänades

Lisa kommentaar

