täissaal.

eile andsin oma Bodypumpi täissaalile. selles, et trenn täis broneeritud oli, pole tegelikult midagi imelikku vöi märkimisväärset ja eks vanemad lugejad vöivadki möelda, et ei tea, millest nüüd siis selline ärevus.

aga teate, eile ma seisin seal saali ees, hakkasin esimesi soendusliigutusi tegema ja lihtsalt naeratasin terve soenduse läbi. ma nautisin! on väga suur erinevus kui sa annad täissaalile trenni kuskil suvalises keskuses, vöi kui annad täissaalile trenni oma keskuses, kus sina köige eest vastutad. alles me avasime oma klubi, meil on raskusi olnud, et rahvast trennidesse saada, sest terve jöusaal on meil täis testosteroonist pakatuvaid meessoo esindajaid, kes siis üksteise vöidu end peeglist paisutavad. meie keskuse asukoht on suhteliselt väljaspool igasugust arvestust, sest inimesed lihtsalt ei leia meid üles – asume maantee all! ja kui ma töesti olen niiviisi rabelenud kuus kuud ning nüüd on su oma saal puupüsti täis, siis vötab ikka suure naeratuse näole küll. tühja sellega, et ma soenduses kaasa ei möelnud ning lihtsalt olukorda nautisin, tühja sellega, et ma paar squatsi ära unustasin! ma olin lihtsalt nii rahul ja önnelik!

ölad

Lisa kommentaar

