update.

IMAG1111selles suhtes, et jah, ma  olen elus. elus on aga nii palju muutusi toimunud, et lihtsalt ise ka ei saa aru, mis toimub parasjagu. hoian aga end oma blogi teemasse ja sälitian end trenni teemadel.

annan jälle trenni. küll ainult kord nädalas, aga minu jaoks on seegi suur asi. vahelduva eduga asendan ka neid trenne, mis mu töögraafikust välja jäävad ja ajaliselt sobivad. lisaks sellele on tööl muudatusi tehtud ja peale 6 kuud arvati, et ma vöiksin uusi tööülesandeid täitma hakata. nimelt olen lisaks keskuse juhile ja gruppitrennide vastutajale ka nüüdsest koolitaja. mida/keda ma koolitan? meie uusi keskuse juhte.  kuna F24S on 182 jöusaali keskust parasjagu mööda maailmat laiali (aasta 2016 tahetakse veel +50 avada), siis tegevust on piisavalt. sellele lisaks olen meie ülemuse parem käsi grupitrennide alal. karjäär liigub igatahes ja vinguda ei saa.

Lisa kommentaar

