inimesed on peast lihtsalt lollid.

No täiesti sürr, kuidas inimesed käituvad. Kahel viimasel päeval on mul nägu täis söimatud kahel korral kui ma julgesin inimesel paluda jalanöud ära vahetada.

Kas töesti inimestel pole muu peale oma energiat kulutada kui ärrituda sellise pisiasja peale? Ja ma ei räägi niisama jaruamisest, vaid töesti, koheselt tuntakse omanikku ja vajatakse minu täisnime, et minu peale kaevata, et mina julgen nöuda, et nad siseajalanöusid peavad kasutama. Täiesti sürr.

Mötlesin, et järgmine kord kasutan shokisüsteemi – hakkan lihtsalt suurelt töinama kui keegi mu peale löugab jälle. No kurat, mis öigusega sina tegelikult minu peale karjud? Mingi räbalate tossude pärast?

idiots

Lisa kommentaar

