unistused on väärt unistamist!

eile istusin söbrannaga, kellega me Tenerifel koos töötasime. räägime elust ja oludest ning absoluutselt köigest, millest kaks söbrannat ikka rääkida saavad.

äkitselt küsib söbranna, et mis sa arvad, kus sa oma eluga kahe aasta pärast oled? ja mul lihtsalt polnud vastust. ma töesti ei tea! ma ei tea, kus ma elada tahan, ma ei tea, millega ma töödata tahaks. mitte midagi ei tea!

hakkasin siis mötlema ja meenus, et kui ma just treenerina alustasin ning oma selle aja keskuse peatreenerit kohtasin, arvasin, et tal on köige ägedam töö! olin temast nii vaimustuses kuna ta oli ainult 25-aastane ja juba peatreener. vöttis minul paar aastat aega ja olin sama vanalt samal ametikohal.

kui ma alustasin oma sport management öpingutega, siis siiamaani on meeles, et esimesel loengul kui end tutvustama pidime, siis kuulutasin uhkelt ja julgelt, et tahan ükskord oma jöusaali juhtida. kool vöttis aega, oi kui palju aega ja pisaraid see vöttis. jöudsin selle aja jooksul 54 korda ümber möelda, et jöusaali kohe kindlasti juhtida ei taha, aga mis ma teen nüüd? juhin jöusaali ja olen peatreener. uskumatu, kuidas elu mängib!

selle peale vaatasin söbrannat ja ütlesin, et tuleviku eluunistus on oma jöusaal Tenerifel! eks näeme, mis elu ette toob ja, kas ka see unistus ükskord täitub?

Lisa kommentaar

