meil on jöusaalis postkast, kuhu inimesed oma arvamusi ja küsimusi postitada saavad. no täpselt selline vanaaegne, et pastakaga kirjutad paberile ja postitad postkasti sisse. iga nädal mina siis avan selle laeka, loen läbi paberitükikesi ning vastan igale küsimusele, et inimeste arvamusi siis rahuldada. keskmisel jöusaalil on nädalas 3-4 küsimust, mina kirjutan juba kolmandat nädalat 3 A4 paberit vastuseid täis. inimestel on nii palju arvamisi ja tahtmisi diivanitest lapsehoidimiseni välja. kammoon, meie kuumakse on 20 eurot koos grupitrennidega, mida sa veel tahad?!

igatahes, üleeile plahvatasin naerma kui järjekordse paberitükikese läbi lugesin. minu ausus oleks tahtnud vastuseks kirjutada, et osta endale körvaklapid, aga klienditeenindaja minus surus selle tahtmise maha. ausalt, ega tükk aega ei teadnud, mida vastata sellisele kommentaarile. keskmine kommentaar, mis just juhtus olema inglise keelne.

image

2 thoughts on “

  1. Haha :D Lugedes kliendi kaebusi/küsimusi, saan ka ise iga päev naerda ning vahel ka mõelda, et kas tõesti keegi tuleb sellise asja peale?
    Tegelen ise rootsi klientidega, kes reisivad Türki. Üks näide, mille üle rootsi pensionär peale kaebas meile kui reisibüroole/korraldajale: “Reis oli tore, aga liiga palju türklasi ja türgi sööki.” :D :D Täpselt nii kirjutaski. Ja tuleb sedagi ette et giid joob palju kohvi, aitab liiga palju, on liiga rõõmsameelne jne. Ei ole midagi, mille üle üks keskmine inimene kaevelda ei suuda :D

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s