vaikselt hakkab tekkima tunne, et jöusaal hakkab omadega valmis saama ja vöib juba rutiini päevakavas märgata. siis aga hakkab lagi läbi laskma nii muuseas vöi läheb arvutisüsteem rivist välja kaheks nädalaks. igatahes, praegu veel küll hingamisaega vötta ei saa, aga siiski vörreldes esimeste nädalatega on töö kui “puhkus Hispaania rannas”. iroonia irooniaks.

tihti on asju, mida tahaks ise-kohe-nüüd korda teha ja muuta, aga köik otsused peavad käima läbi järgmiste ülemuste. isegi kui ma olen keskusejuht, siis ikkagist on minu otsustamistel piir peal. olen pikemat aega tahtnud meie stretch-osakonna ümber teha ja asukohta muuta, kuna ma aga oma lähimatelt ülemustelt mingit vastukaja pole saanud, siis olen ka juba käega löönud.

eile tuli aga üllatuskülaline, jöusaaliketi omanik. see mees, kes nii muuseas 10-aasta jooksul on loonud 150 jöusaali. ja mul kulus 2 minutit kui olin köikidele oma soovidele vastuseks “ok” saanud ning aeg on muudatusteks! “Puhkus Hispaania rannas” on omadega möödas ja järjekordsed projektid algavad.

Lisa kommentaar

