eurovisioni spinning. appi!

see tunne kui lähed laupäeva hommikul spinningusse ja treener ütleb:

“Ma olen lubanud laupäevased trennid teha erinevate teemadega ja tänane teema on eurovisioni muusika!”

minu köige suurem hirm. ma karjun juba sisimas kui möni treener ühegi sellise laulu oma trenni sisse paneb; arva,mida ma siis veel teen kui terve trenn on ainult sellist muusikat! rootsi eurovisioni muusika. terve trenn.

kuna ma aga olin oma keskuses ja inimesed mind juba tunnevad, siis ei miskit muud kui röömsad mötted ja higista oma 45 minutit ära.

sjukt mig

2 thoughts on “eurovisioni spinning. appi!

  1. Ehee…ma mäletan oma Rootsi elust seda eurovisiooni, kui Soomlaste Lordi võitis ja nende a la ABBA teiseks jäi. Ma pidin seltskonnas lausa varjama, et mulle ka Lordi meeldis ja vaikselt neile pöialt hoidsin- nad olid ikka eriti pettunud siis:)! Ma ei hakanud tol korral isegi küsima, et miks neil iga aasta suht sarnased lood on:)!

    • Ega see aasta on isegi paar head lugu, aga hoolimata sellest on terve spinningutrenn eurovisioni muusikaga täiesti katastroof! :D

Lisa kommentaar

