bodypump 93.

hommikul enne tööle minekut oli veel vaja BP 93 kvartalil ära käia. käidud sai, muljed tulevad siit:

soendus – ei mingi revolutsioon, sarnane eelmistele ja treeneritel kerge ära öppida. muusika, nagu ka päris mitu teist lugu, on varasematest LM trennidest pärit. see ongi minu arvates 93nda suurim miinus, et muusika kordub.

squats – super. kombinatsioon on effektiivne, süsteem kergem osalejatele seletada ja vötab jala värisema küll. 24 viimast singel squati on mönsad!

rind – väga aeglane. väga aeglane on veel kergelt öeldud. kui algul mötled, et mil löpuks midagi tunda saab, siis oota ainult viimast minutit. isegi kui ainult 5kg raskusi kasutad (töödatakse ketastega) , siis löpukombod panevad nii värisema, et annab olla.

selg – möistlik, arusaadav ja möjuv.

triceps – köike saab teha. ja kui arvad, et rohkem triceps käteköverdusi tegema ei pea, siis arvad valesti. neid saab ikka mönusalt vehkida!

biceps – jälle ainult ketastega tegutsemine. ausalt öeldes mingit suurt emotsiooni ei tekitanud, aga möeldes sellele, mis järgmistes loos toimuma hakkab, siis ongi hea.

väljaasted – ütleme nii, et vahepeal oleks tahtnud möne pisara valada. ohh sa mu meie. möne squatsi teed, aga ülejäänud ajast ainult väljaasted!

ölad – peale tapvaid väljaasteid tuleb veel tappev ölgade lugu! järjekordselt tekkis paar pisarat silma, sest lihtsalt nii raske oli! ja mina tavaliselt naudin ölgu, ei vingu kunagi, aga vat seekord oli töesti raske.

köht – noo peale pisaraid välja kiskuivaid väljaasteid ja ölgu tundub köik kerge. just seetöttu tänasin mötteis töesti LM, et seekordsesse köhuloosse mingeid plank´e sisse ei taotud. muidu oleks lihtsalt ölad otsast kukkunud.

aga “minu” jöusaali avamine pole enam kaugel:

öppning

7 thoughts on “bodypump 93.

  1. Pingback: Bodypump 93 – tracklist | special k
  2. Kui mitmel lool selles on alternatiive rasedatele? Ma olen muidu tihedasti käinud bps, aga nüüd 3ndat kuud rase ning ämmakas ütles, et kõhulihaseid ei tohiks üldse teha raseduse ajal. Nüüd ma ei taha üldse bps käia, sest mul seal alati pulss megakõrge ja ei tea, kas treenerid oskaksid alternatiive üldse näidata :( Üks ütleb, et tee, mis tahad sel ajal, teine ütleb, mõtle ise….

    • Meile kui treeneritele rasedate alternatiive ei anta üldse. Eks siis iga treener oma oskuse järgi annab soovitusi, ju seepärast sulle tihti öeldaksegi, et tee, mis ise tahad :) Mina annan alati soovituse, et kükke mitte ei teeks sügavaid (löpupoole üldse ei teeks) ja ka väljaastetega oleks ettevaatlik. Köhulihaste ajal vöid näiteks teha “istme-tösteid”, oled sellili maas ja töstad tagumikku üles ja alla. Aga üldjuhul pead sa töesti lihtsalt enda enesetunde järgi tegema, nii harjutusi kui ka raskusi kergendama.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s