mis toimub?

uue ameti koolitused toimusid. tegelikult oli ette nähtud 6 päeva koolitusi, et peale seda kohe jöusaali juhtima hakata, aga kuna oli personalipuudus, siis venisid minu 6 päeva 8ks päevaks. mina ei kurda kaugeltki, vastupidi sain rohkem harjutada. nüüd on aga harjutamisel löpp ja täna on esimene päev kui olen täitsa üksi, siiski küll vööras keskuses. emotsioonid on olnud täiesti laest lakke, aga saab hakkama!

minu keskus avatakse 28. veebruar. natukene veel!

mis grupitrennidest saanud on? trenne ma ei anna üldse praegu. pole trenne endale vötnudki, sest ei tea, kuidas oma uute tööaegadega trennimaailma üldse jätkata saan. tunne on imelik, igatsen oma rahvamasse, aga ega ma veel täiesti loobunud pole!

ka iseenda jöusaal on kaks nädalat täiesti kadunud olnud. no lihtsalt ei jaksa ega pole ka tahtmist olnud. eriti ei pöe, sest mis seal ikka – täna lähen teen esimese jalgade päeva üle kahe nädala.

atm

Lisa kommentaar

