turismigeograaf!

tehtud! läbi! korras!

eksaminaator leidis küll, et ma kohe kindlasti oma teemat edasi arendaksin ja magistrisse sügisel läheksin. ütleme nii, et ma lihtsalt naeratasin viisakalt :) nüüd on rahu majas!

mis asi ma nüüd siis olen? paberite järgi, mis varsti peaks kätte saama, olen turismigeograaf. on midagi arusaamatut? haha! ei tegelikult on nii, et ma olen ju ise oma hariduse kokku planeerinud ning peaaine on turismindus, ülejäänud 90 punkti 180st on mul köik kursused sport management teemadel. et mu viimane poolaasta Göteborgis öppides möödus, oli pöhjusel, et ma ei tahtnud poolt aastat oodata, et oma öpingutega valmis saada. nimelt polnud turismiteaduste erilalal sügiseperioodil lihtsalt mitte kuskil Rootsis c-kursuseid! ja nii ma sattusingi puhtjuhuslikult turismigeograafia peale Göteborgs, kuhu mind röömsalt vastu vöeti. seetöttu mu löpupaberitele tulebki nimetus turismigeograafia, isegi kui mina erilist vahet ei tee turismigeograafial vöi turismiteadustel.

wpid-imag0663_1.jpg

Lisa kommentaar

