tants ja BP.

mina tantsutrennides ei käi. no lihtsalt piinlik oleks! Tenerifele minnes pidin läbima koolituse tantsutrennis lastele, mis juba seegi oli minu jaoks selline piin, et lihtsalt anna olla. ma olen nagu elevant, kes ei oska oma keha lihtsalt vastavalt liigutada. no lihtsalt ei liigu! unistus oleks, et suudaksin ja julgeksin BodyStepi minna ja samamoodi lenneldes kaasa liikuda, aga no 1) ei jää mul elusees need sammud meelde 2) hüppan mina vasakule kui treener paremale 3) kui käed ja jalad samaaegselt peavad midagi tegema, vat siis on täiesti kriips peal.

täna hommikul asendasin BP kell 07. mina ütlen tavaliselt kell 11 ka veel tere hommikust oma osalejatele, siis küsimus oli, mida kell 07 öeldakse? uskumatu, et inimesed end mingi 5.30 üles ajavad, et kell 07 kesklinnas trennis olla! uskumatu.

igatahes, tantsust ja hommikusest trennist. täna oli osaleja, kes no absoluutselt ei saanud aru, mis asi see BodyPump nagu on. minu arust on BP üks lihtsamatest trennidest, sest sa lihtsalt liigutad seda kangi üles ja alla. ongi ju köik? hoia kangi käes ja liiguta vastavalt treeneri juhistele. no aga see isik oli täiesti omas maailmas – kang tegi töesti 180 kraadiseid ringe! ma üritasin, ausalt, üritasin igatpidi, et ta aru hakkaks saama, mida me seal saalis tegelikult teeme, aga löpuks ma enam ei osanud. astusin sammu vasakule, et ma teda lihtsalt teiste osalejate tagant ei näeks.

just samal pöhjusel ei lähe mina tantsutrenni. ma vöin üritada teha neid liigutusi ja oma peas nagu teekski, aga peeglisse vaadates on asi ägedatest tantsuliigutustest kohe väga-väga kaugel. tahaksin küll onju, tahan ka olla äge tantsutüdruk, aga vat ei vea välja.

 

6 thoughts on “tants ja BP.

  1. Mulle endale ka tundub, et on olemas täiesti kaks gruppi – need, kes oskavad tantsutrennides käia ja siis need, kes on BP jaoks loodud. Ma olen ise ka kohutavalt kohmetu igasugustes trennides, kus peab mingeid sammukombinatsioone oma jalgadega sooritama. Samas, BP-s olen nagu kala vees. Müstika.

    • Ja siis kargavad lavale need imeinimesed, kes on treenerid nii Bodypumpis kui ka Bodyjamis vöi Sh´Bamis! Ja veel head treenerid! Kuigi selline nähe on tegelikult väga harv. Mina usun ka, et eks igaüks peab end ikka oma asja juurde hoidma :)

    • Ma olen ka proovida üritanud, korra elus käisin Sh´bamis – enam mitte kunagi tagasi ei lähe! Korra käisin Stepis, seda ikka tahaks ja kisub, aga hirm hoiab ikka tagasi :D

    • Ei ei ei, minu jaoks pole see normaalne, haha. Selles suhtes, et ma olen neid hommikutrenne andud mitu aastat kui teise Stockholmi otsa pidin kella 07ks olema. Aga vanusega enam ei viitsi, vanamutt ! 😄

Lisa kommentaar

