minu jaoks on tihtipeale trennialalised asjad väga loogilised. no näiteks täiesti suvalised harjutused BodyPumpis vöi lihtsalt jöusaali reeglid, mida köik jälgima peaks, et aasta alguse rahvamassid omavahel ilusti hakkama saaks. minu suurim väljakutse ongi, et meeles pidada, et see, mis minule loogiline ja iseenesest möistetav on, on teiste jaoks äkki täiesti uus info. samamoodi kui keegi minule hakkaks rääkima a´la molekuläärbiloogiast vöi tuumafüüsikast kui maailma köige arusaadavamast asjast, siis vaataks ka vähe lolli pilguga vastu. ma pingutan selle nimel, täiesti ausalt. olete ju lugenud küll mu sissekandeid, kus ma jälle möne käitmuse üle imestan ja ahastan.

siiski üritan ma aasta alguses väga möistev olla.

mulle käib suhteliselt pinda trennimaailmas olijate suhtumine aasta-alguse lubajatesse. naermine, et need, kes aasta alguses suure lubadusega trenni tulevad, kuu aja pärast jälle anna allavad, on ju kaugeltki naeru väärt?! tore ju, et inimesed aasta alguses iseendale lubaduse annavad, et tuleval aastal oma kehale ja enesetundele rohkem aega ja tähelepanu tahavad pöörata! et neid torkida suhtumisega, et nagunii kuu aja pärast juba kadunud oled, on natuke jama. mis seal vahet on, kas inimene tuleb sellele möttele aasta alguses vöi keset juuni kuud?

aga siin on midagi löbusat aasta algusesse. maailmakuulsate dj´de vanemad naudivad poegade edu suurel laval.

Lisa kommentaar

