komöödia trennisaalis.

aasta algus ja mina ootan-ja-ootan neid uuaasta lubadusi, aga minu trennisaalides on ainult vanad kalad. aga need vanad kalad on ka aastavahetusel puhkuse vötnud ja nüüd tagasitulles mulle komöödiat saalis tegema hakanud.

eile näiteks virutas üks pikk kutt clean-pressi tehes pooled laeplaatidest laest välja. meil lihtsalt on saalis umbes 2 ruutmeetrit ala, kus lagi madalam kui ülejäänud, ning ta lihtsalt unustas. pool saali, kes seda nägid, said jälle köhutäie naerda, vaene kutt ise aga ehamtuse osaliseks.

natukese aja pärast jöuame siis tricepsi juurde ja kui aeg on step-pingile istuda, siis üks kutt lihtsalt istub pingist mööda! platsaki pörandale! seda keegi eriti ei näinud peale minu ja tema, aga nalja oli meil mölemil 10 inimese eest!

ootan pönevusega järgmisi trenne, et jälle naerda saaks!

“mida roosam kleit, seda vanem eit.”

wpid-imag0622_1_1.jpg

4 thoughts on “komöödia trennisaalis.

  1. meil Tallinnas on küll megapalju treenijaid lisandunud, treenerid ka ikka nöögivad, et “oi kui vahva näha, et teid nii palju on, loodame, et peate kõik aasta lõpuni vastu!” :D

  2. Äkki uued ei julge bodypumpi tulla? Bodybalance’isse on võrreldes kuutaguse ajaga küll keeruline bronni saada :D (kah algaja)

    • Kuutaguse? Kas teil saab nii vara broneeringuid teha?? Aga ma olen nüüd aru saanud, et uued ei saa lihtsalt löögile, pole veel aru saanud, et kohe tuleb broneering ära teha kui süsteem avatakse. :)

      • Ei saa kuu aega ette teha broneeringuid. Jooksev nädal ja järgmine nädal on ees, eelmine ka, aga ma ei tea, mis nad sellest seal hoiavad… Ma pidasin seda silmas, et enne (detsembri alguses) võisin muneda ja mõelda, millal ja missugusesse trenni lähen, aga nüüd jääb hiljapeale jättes ilma. Samas ma olen oma soovitu ikka saanud, sest inimesed on usinad tühistajad. (Nüüd sõnusin homse hommiku ära raudselt.)

Lisa kommentaar

