ärritunud treener on öel treener.

selles suhtes, et kui sa oled mu trennis iga nädal kohal, siis ma täiesti usun, et sa tead minu reegleid. kui sa aga üks kolmapäev tuled ja küsid, mismoodi teha tuleb kui trennist varem ära minna, siis vötab mind ohkama küll.

esiteks – sa ei lähe trennist varem minema. kui on kiire, siis vali. tee oma prioriteedid ning kui töesti aega pole, siis ära lihtsalt tule. usu mind, sinu asemel tuleks hea meelega keegi teine terveks tunniks trenni, kes praegu järjekorranimekirjas jätkuvalt on!

okei, kui sa nüüd juba saalis oled, ega ma sind siis välja ei viska. kui on vaja paar minutit varem ära minna, siis oled sa saalis köige taga, et teisi mitte segada oma kolistamisega! mis teeb aga too isik? seisab saali köige esimeses reas otse minu vastas!

rääkimata sellest, et too isik saali ees seisab, häirib ta teisi! 30 sekundit kaasa teha ja ülejäänud loost niisama teisi osalejaid ja mind passida, ei ole okei. arusaadav? sellist suhtumist, et nii kui raskeks läheb, ma puhkan, mina oma trennisaalis absoluutselt ei talu. ja sealt see ärritus ägeneski!

kui paar jorssi veel keset trenni leiavad, et neil rohkem step-lauda trenni ajal vaja pole vöi möni raskus üleliigne on, siis 3 korda seletasin ma tervele saalile, et varustust viime ära kui trenn läbi on. ka köht ja venitus on trenni olulised osad!

kui aga möni jorss ikka veel aru ei saa, siis tuleb kätega kallale minna! ei, päris nii hulluks asi ei läinud, aga öelaks küll!

olen varem alati neid osalejaid ignoreerinud. panen muusika käima ja kes valmis, nendega alustame. tehku siis need jorsid, mida ise tahavad. aga enam mitte! iga jumala kord kui ma jälle kedagi ringi jalutamas nägin, siis ma ootasin ja vaatasin. lihtsalt ootasin kuni just see jorss oma toimetustega valmis sai, ja alles siis kui köik omal kohal, vajutasin play nuppu. ja nii iga kord. algul ei saanud seltskond aru, mida ma ootan, sest minu trennis on alati tempo peal, aga vat peale paari korda… ja kui siis terve saal ja treener just seda jorssi jöllitavad surmvaikuses, siis hakkab piinlik küll!

see ongi minu uus süsteem. vastupidine varajasemale ignoreerimisele! köik tähelepanu läheb ainult sinule, kes sa teisi ei respekteeri ja oma reeglite järgi grupitrennis käid.

wake up

Lisa kommentaar

