sörmega vöi sörmeta-trenn pooleli ei jää.

ma sain siin neljapäeva öhtul väiksema shoki osaliseks.

oli mul jälle mu ringtreening kui soenduseks tegin osalejatega paaris-harjutusi. näitan siis ühe osalejaga ette, kuid kuna seltskond on suht uus, siis ta eriti matsu lahti ei jaganud. nii ma siis üritasin temaga seal ette näidata kui ühel hetkel minu väike sörm jäi tema sörmede vahele ja köik löi tuimaks.

hüppasin aga üles ja andsin käsu edasi tegeleda, endal käsi pöleb valust. no algul väga hull polnudki, aga kui ma mingi 10 minuti pärast enam sörme liigutada ei saanud, rääkimata, et midagi käele vastu oleks läinud, siis hakkas väike paanika tekkima küll.

kui meil umbes 10 min veel trennist alles oli, ja osalejad just enne viimast ringi puhkasid, uurisin, et kas keegi neist on äkki meditsiinioskustega. polnud kedagi, aga kamba peale jöudsime järeldusele, et kuna midagi veel paistes pole, et ehk siis on luud terved.

lasime aga edasi.

kui ma löpuks läbi imede endal jope selga oli saanud ja koju jöudnud, siis hakkas paanika suurenema. noo niiii valus oli, rääkimata asjaolust, et sörm ei liikunud mitte üheski suunas! täiesti ära oli omadega. möte oli küll juba samal öhtul röntgenisse minna, aga no lootsin, et äkki on hommikuks parem.

polnud parem. ja nii ma siis tatsasingi röntgenisse. sealt tulin tarkusega tagasi, et pole midagi häda. nimelt olin ma mingi pehmkoe puruks tömmanud, mille töttu ma sörme liigutada ei saanud. ja usu vöi mitte, täna esmaspäeval, ongi sörm jumala okei! nagu mitte midagi poleks olnudki!

köike idiootsem selle asja juures oli minu paanika, et ma ei saa ju siis oma trenne anda! istusin nagu suur önnetusehunnik neljapäeval ja mötlesin oma trennidele; järgmisel hetkel hakkasin lihtsalt töinama nagu väike laps – ma ei saa oma trenne anda!

nutaks siis valust? ei, tema nutab trennide pärast!

Lisa kommentaar

