ikka veel ei saa aru!

istun diivanil ja ise ka ei saa aru, mis parasjagu toimus. kutile helistasin, emale helistasin, söbrannale helistasin. aga ikka istun ja seedin.

kirjutasin teile siin oma tööotsingutest. ütlen ausalt, et oma CV olen tegelikult ainult ühele ametikohale saatnud ja just selle taotlusega läbinud kolm erinevat tüüpi intervjuud. tunnike tagasi tuli tulemus.

täna hommikul kell 09 oli kolmas ehk siis viimane intervjuu. kui mulle peale teist intervjuud öeldi, et ma oma soovitud ametikohta ei saa kuna see juba on kinni, ning pakuti poole kohaga abilise tööd, siis ma lihtsalt leppisin olukorraga. mötlesin ja kaalutlesin ja arvasingi, et ehk ongi öigem – saan oma trennidega jätkata ning paar ekstra päeva lisatööd teha ning samaaegselt midagi uut otsida. ikka parem kui täiesti töötu peale ülikooli olla!

täna oli viimane intervjuu. läksin sinna täiesti eelarvamusteta ning erilisi ootusi polnud. oma tahetud kohta ma nagunii ei saa ja poole kohaga olen ikka suht samas olukorras alles oma hunniku trennidega. siiski, intervjuu isenesest oli täitsa vahva – grupis arutasime erinevaid juhtumeid ja vastasime paarile küsimusele. tulemus lubati anta järgneva nädala jooksul.

olin väga üllatunud kui juba kell 15 mul telefon helises. hirmust ikka kohe arvad, et ju siis olen kogu protsessist välja löödud ja jätkuvalt peale kooli löpetamist töötu.

usu mind, et mu üllatus oli veelgi suurem kui mulle pakuti uhiuue jöusaali, mis avatakse 24.jaanuaril, keskusejuhi ametikohta + lisaks veel sama keskuse peatreeneri ametikohta!

ma avan täiesti uhiuue jöusaali olles selle keskuse vastutav juht + saan jälle hakata grupitreeningute planeerimise ja arendamisega tegeleda!!!! selles suhtes, et ma veel seedin seda asja, aga tegelikult on ju kogu situatsioon nagu kuradima äge!

råsundaAvame 24 jaanuar 2015!

8 thoughts on “ikka veel ei saa aru!

Lisa kommentaar

