füsioteraupeut, tuletörjuja, treener, söjaväelane?

kuna ma siin oma löputööd parasjagu kirjutan ja tean, et jaanuari kuust on väga kitsas käes, siis otsin ikka vahelduva eduga tööd. rootsis on kogemus köige olulisem, aga ilma hariduseta sa kaugemale jällegi ei jöua. ühesönaga samal ajal kui öpid, siis peaksid samal erialal töötama, et peale kooli koheselt köva töökoha endale saaksid. noh jah. on inimesi, kes sellega hakkama saavad, on inimesi, kes ei saa.

mina kuulun nende viimaste hulka ja olen kooli körvalt ainult treenerina töödanud. seetöttu olengi aru saanud, et minusugune turismivaldkonnas mingit huvitavat tööd ei saa. tasapisi ma siis vaatan jälle trennialaseid töökohti ja sinna mu suund mind ka viib arvatavasti. igatahes, see selleks. ükspäev ma siin üldse mötlesin, et ma hakkan tuletörjujaks! mulle meeldib inimesi aidata ja olen alati tegelikult füsioteraupeudiks saada tahtnud (oi kuidas ma kirun, et ülikooli alustades hoopis sport managementi vailisin kui ma füsioteraupeudi erialale ka sisse sain!). kuna rootsis on parasjagu jube puudus tuletörjujatest, siis miks mitte?

eile aga andsin uuele grupile ringtrenni. peale trenni tulevad kolm kutti ja küsivad:

“Kuule, kas sa töötad söjaväes?”

nagu vanad lugejad teavad, siis see pole absoluutselt esimene kord kui minult seda küsitakse! täiesti tösiselt. öhtul siis bussis koju söites mötlesingi, et äkki ma peaks hoopis söjaväetee ette vötma? vot sulle!söjaväelane

Lisa kommentaar

