kurb otsus, aga ehk öige?

lood on siis nii, et sel kardetud pühapäeval mina Griti kvartalikoolitusele ei läinud.

isegi videot ja koreograafiat pole ma veel avanud, et tavapärase ärevusega jälle avastada, mida uut välja on möeldud. noo pole seda ärevust enam.

ma olen treener olnud umbes 5-6 aastat. nende aastate jooksul on olnud pisemaid vigastusi küll; löbusaim neist oli pölve ülekoormus kui ma kell 07 pidin spinningut andma ja kell 5.30 ärkan jalaga, mis söna otseses möttes absoluutselt ei liikunud pölveliigesest ja oli mingi pöneva muhu peale kasvatanud! kohale ma lonkasin, sest hommiku kell 06 sa asendajat kohe kindlasti ei leia. trenni andsin ka. istusin niisama ratta seljas ja juhendasin terve hommikuse saali läbi “higisest” spinningust jalgu liigutamata. osalejaid olid önnelikud, et trenni tehtud said hoolimata vigasele treenerile, ja mina jälle kogemuse vörra rikkam.

need kogemused aga panevad su möistuse ajaga tööle. nagu öeldakse – vanusega tuleb ka tarkus? viimasel ajal olen ma töesti seda märganud, sest ega enam ei saa öelda, et ma 20ndates tibi olen, vaid rohkem hakkab see number 2, 3-le lähenema. selle vastu pole mul midagi, et see vanus tuleb, eks ta ole paratamatus, aga, et keha tunda annab, on teine asi.

nii ma siis olengi vist otsustanud, et Grit jääb minu trennivaldkonnast välja. parem loobuda ühest trennist, kui pärast kiruda ja sunniviisiliselt treeneriamet totaalselt maha panna. mu enda randmevalu teeb ainult hullemaks möte, et väga paljud Griti treenerid kurdavad oma valude ja vigastuste üle. oleks siis sellised, kes juba paar aastat andnud on nagu mina, aga ei, isegi värsked treenerid kaovad graafikust just vigastuste töttu.

nii ma siis vötan kätte ja uuendan selle asemel oma RPM litsentsi ära ja piirdun LesMillsi kahe trenniga, BP ja RPM. otsus pole kerge olnud, olen sellele mitu-mitu kuud möelnud, aga sügaval möistusesopis tean, et tervise heaolu on olulisem kui 30-min ägedat trenni. noorena 30-minutit ägedust vöi terve elu valu ja hädasid ei anna eriti vörrelda. eriti juhul kui oled kogenud ning asjaolud lihtsalt sunnivad sind probleemidele vähe teise pilguga vaatama kui noorukist treenerina. nii ta on.

what is right

Lisa kommentaar

