ähi-ja-puhi!

kolimisega seoses on meil uues korteris väga palju igasugust renoveerimist ja planeerimist olnud. ja on siiamaani. üks asi, millele ma siis tähelepanu olen pööranud iganädalase ehitusmölluga, on meeste häälitsused. miks on see nii, et kui mehed midagi vähe rohkem energiat nöudvamat peavad puurima vöi toksima, siis on need igasugused erinevad häälitsused garanteeritud. see ähkimine ja puhkimine hakkab pikema aja peale lihtsalt häirima ju. tunne oleks nagu mees teeks midagi eriti vaevanöudvat – lähed vaatad, kas äkki on abi vaja – kruvib mingit tavaliselt kruvi seina! no ja ma ei räägi ainult enda mehest, vaid igasugused, kes meil korterit viimistlemas on käinud, on seda ähkimist-puhkimist harrastanud!

miks see nii on? mina tapeeti seina panen vöi kruvi seina keeran, siis küll sellist ähkimist ei vaja?

4 thoughts on “ähi-ja-puhi!

  1. Mul ka vahepeal hakkab kahju, kui ma kuulen, kuidas mees puhkides puid toob, aga kui ise tooma lähen, siis ei saa küll eriti aru, et mis seal ähkida. Mingi veider meeste teema vist see puhkimine :)

Lisa kommentaar

