naljanina.

kuna mu osalejad on viimasel ajal lihtsalt nii proffideks hakanud, siis mul polegi tehnikast nii väga vaja trennis rääkida. köik oskavad ja teavad, mida-kuidas teha ja nii ma seal trennis niisama löbu pärast olen. varsti pole enam mindki sinna saali ette tarvis!

kuna aga tähtsat juttu rääkida pole tarvis, siis olen ma viimasel ajal väga palju nalja tegema hakanud. noo kogu aeg on selline naljatamine! olime just ölgadelooga ühele poole saanud ja raskused pörandale visanud; vaatasin saalis ringi ning olin endale tavapäraselt kauem vait. korraga lajatasin, et noo selle loo teeme küll uuesti! olen seda nalja varemgi visanud ja osalejad on ainult mulle vastu nähvanud, et jajaaa kindlasti-kindlasti. seekord oli aga saalis surmvaikus ja esimese rea pilgud olid kohutavalt ehmunud läbisegi vihaga! hakkan siis omaette itisitama ja seletan, et ma üritasin siin omaarust jälle naljakas olla, lähme ikka järgmise looga edasi!

selline naljavend, et ise ka ei usu! :D

Lisa kommentaar

