minu saal, minu reeglid.

IMAG0384(1)täpselt selline näen ma välja peale 55min BP andmist. juuksed on igale poole laiali (eriti löbus on kui nad keset trenni suhu ja näkku kinni jäävad) ja näost tilgub higi. ma ei liialda.

ükspäev ma siin turtsusin jälle trennisaalis. üritan tavaliselt igasuguste kasvatamatute lastega diskussioonid peale trenni teha, aga seekord mu kannatus kadus.

kaks tibi, üks neist ütleb mulle enne trenni algust, et tal jube lihasvalu ja jalgade lood teeb ettevaatlikult. igati normaalne, pole midagi öelda ja kiidusönad, et mind ette teavitas! no aga siis see teine tibi näeb, et söbranna puhkab ega tee kaasa, siis milleks temagi kaasa peaks tegema? ja iga loo ajal, jumala ausalt, iga loo ajal passib mingi minuti ja ohib ja ähib. no ohi ja ähi, pole mul selle vastu midagi. aga vat ohi ja ähi omaette! ju siis söbrannadel hakkas “puhates” igav, sest kolmel korral nägin neid omavahel jutustamas. noo mitte lihtsalt kaks söna, et oh kui raske trenn, vaid vastupidi! ainult kohvitassid olid puudu! väljeaste loo ajal sai aga minul nii körini ja panin oma söna maksma. alles neljandal korral kui nende suunas karjusin, märkasid, et midagi toimub saalis. siis sain sellised tibi-pilgud endale, et oleks vist koha peal pidanud läbi pöranda kaduma. aga vat mind ei häiri – minu saal, minu reeglid. ja kohvijutud minu reeglite alla keset trenni ei kuulu!

ps. ihnuskoi järgmine leid! trennipluus, mis mul pildil seljas maksis täpselt 25seki, ehk siis nii umbes 2 eurot. ma pole varem eriti selliseid pluuse kandud, aga see on nüüd minevik. jumaldasin seda toppi! midagi kuskilt ei tiri/paista ega vaja keset trenni sättimist. super! lähen poodi tagasi, et veel köigis vöimalikes värvides seda osta!

Lisa kommentaar

