eestlase toiduks on teine eestlane?

tegelikult ma öpin praegu.

wpid-imag0370.jpgaga mul lihstalt tuli selline isu kirjutada oma viimase aja kogemustest eestlastega. oma aastate jooksul on eestlased siin väga kokkuhoidvad olnud, pole mingeid probleeme olnud ning väljendid “eestlane sööb eestlast” on kuidagi minust väga kaugele jäänud. kahjuks pean tödema, et mingi töepöhi töesti peab vist ikka sel väljendil all olema.

kutt, kelle juures ma algul Göteborgs elama pidin, on eesti juurtega, ja no sellist kammajaad nagu ma sel kokkupuutel kogeda sain, pole ikka vist kordagi elus läbi elanud. löppkokkuvöttes kolisin takso abiga neljandal päeval lihtsalt välja. eestlane aitab eestlast sel juhul kohe kindlasti paika ei pidanud.

sama teema oli ka paar nädalat tagasi. ostsime suvel korteri (täiskasvanud!) aga enne sissekolimist oleks vaja üks väike seinatükk maha vötta ja ka pörand ära lihvida. no pörandalihvijad tulevad professionaalid nii vöi naa, aga kuna mul on suhteliselt palju ehitajatest tuttavaid siinmaal, siis oma naiivses peas lootsin, et keegi ikka söbraliku abistava käe annab. tühja sellega! söbralikud abistavad käed esitasid köik arve summadega, mis esimesel korral hingetuks vötsid. loomulikult saan ma aru, et töö maksab, aga ma lootsin mingil määral eestlaste omavahelist vastutulelikust soodsama hinnaga. aga vot sulle, vastu näppe!

aga köik löppeb hästi. göteborgis elasin ma kriitilise aja täiesti vöhivööra rootsi naise juures, kes mind läbi lehekuulutse lihtsalt vastu vöttis. seina vötavad meil maha professionaalsed ehitajad, kes ütlesid meile “söbrahinnaks” 4-korda odavamalt kui eesti ehitajad. “söbrahinna” saime kuna meil on lihtsalt ühine tuttav, mis tuli täiesti puhtjuhuslikult jutu käigus välja. arvatavasti möjutas söbrahinda ka asjaolu, et mölemad poole rääkisid vene keelt, keegi aga venelane polnud. oleks mölemad pooled eesti keelt rääkinud, oleks arvatavasti hind 5-kordseks lastud.

One thought on “eestlase toiduks on teine eestlane?

  1. lõunapool on just pigem nii, et vene keeles on kõik hinnad 3x kallimad kui omavahel eesti või inglise keeles rääkides :D

Lisa kommentaar

