luks värk!

mina olen leidnud endale jooksurutiini, mis mulle kohutavalt hästi sobib. osaliselt olen selle avastanud seepärast, et päevad mööduvad mul ainult öppides ja kuhugi kellaajaliselt jooksma ei pea.

kui varem endale eesmärke teemal a´la jooksen iga päev seadnud olen, siis suhteliselt kiiresti on see eesmärk nii muuseas ära kadunud, sest lihtsalt pole viitsinud ega tahtnud. sundisin end alati teatud kellajal ärkama, et köigega öigeks ajaks valmis oleksin ning kuhugi hiljaks ei jääks.

praegu on mul aga suhteliselt luksuslik elu kuna kooliloenguid on lihtsalt nii vähe. seetöttu ma ärkan hommikul siis kui keha selleks valmis – keskelt läbi kell 07 on silmad lahti ja 7.30 olen end rahulikult voodist välja saanud. tass vett ja trenniriided selga ning kui vaim valmis olen kell 08 jooksurajal. ja nii iga hommik. ilma mingi probleemita! vanasti pidin ikka end piitsaga sundima, aga praegu keha lausa ihkab hommikuse värske öhu järgi ja kuna köik käib iseenda enesetunde järgi, siis jooksutuju veel kadunud pole. just see, et ma end sundima ei pea, vaid puhas tahtmine ajab mind hommikul jooksma. vot see on luksus!

wpid-imag0329.jpgneed hommikud kui saab vihmas joosta!

Lisa kommentaar

