jookse!

mul on südamest austus nende vastu, kes kirjutavad oma jooksmistest ja nii muuseas käivad öhturingil “tegin jälle kerged 20km”. minu aju on programmeeritud vist täielikult selle vastu ja nii muuseas selline poolmaraton ära teha, ei mahu minu pähe. ma peaksin vist kolm aastat end mentaalselt ette valmistama sellisele jooksule, rääkimata toitumise planeerimisest!

ise olen täiesti rahul kui ma hommikuti oma 5km ära sörgin ja sellega ka värske äratuse kätte olen saanud. see jooksmine käib mul periooditi – möned nädalad jooksen iga hommik, möned üle päeviti ja möni nädal jöuan/viitsin ainult korra jooksmas käia. aga ma vähemalt jooksen!

köik ei pea olema superjooksjad, kaugeltki mitte. ka paari kilomeetrine ring annab ekstra energiat ja töstab enesetunnet!

2014-09-19_09.38.07

3 thoughts on “jookse!

  1. Loomulikult, ka 3-5 km-ne ring on hea ja ergutav ning kui oled seda järjepidevalt teinud, siis üks moment võidki avastada, et suudad ka 20 km joosta. See ei pea olema eesmärk ja kui ühel hetkel soovid seda teha, siis veidi mahtu tõstes tuleb suhteliselt lihtsalt. :)

    • Mingi periood oli mul kange tahtmine maratoni joosta, aga tean,et minu pölv pikka maad vastu ei pea. 15km sai paaril korral joostud ja järgmised päevad pölve ei sirutanud enam. Eks ma seepärast ka endale lühimaad pähe olen sobitanud, sest joosta mulle üldiselt meeldib. Aga eks praegu ole ka vormi taga see lühimaa jooksmine, ega siin end petta tasu 😊

Lisa kommentaar

