järjekordselt sönatu.

kuna mul see sügis on elurutiinid vähe teistmoodi, siis ka trenne on kövasti vähem. nimelt ainult üks BP nädalas ja Griti ei anna üldsegist. imelik on, aga ma olen seda perioodi hakanud ilusti ära kasutama ja igal vöimalusel teiste treenerite trennis käinud.

eriti löbus on minna trennidesse, mida annavad minu endised osalejad saalist! siiani olen jöudnud käia kolme uue treeneri trennis, kes on nn. minu saalist välja kasvanud. no nii löbus on! on on! kuna mina tihtipeale arendan selliseid eriti kahtlaseid väljendeid oma instrueerimises, siis on eriti vahva kuulda kui minu vanad osalejad on just need väljendid endaga kaasa vötnud! teemad: “Hoia oma raskust nagu taldrikut, vaata, et midagi taldriku pealt maha ei kukuks! Kang olgu nii keha lähedal, et tömbab riided kaasa! jne. “ on väga populaarseks saanud ka nende seas. minul ainult hea meel!

silma vötab aga märjaks kui üks endine osaleja tuleb ütleb sulle, et sa oled kasvanud tema eeskujuks ja ka tema tahab treenerina nii heaks saada kui mina. lihtsalt ei oska midagi öelda! tänad, kallistad ja naeratad nagu lollakas, sest sellised sönad on töesti köige paremad, mida üks treener kuulda saab!

teate mis, mul on töesti maailma köige ägedaim töö!

thankful

2 thoughts on “järjekordselt sönatu.

  1. Oleks ma sinuvanune, me mõlemad vallalised, armuks ma sinusse siin samas internetimaailmas. Sa oled haigelt lahe, Laura! :D

Lisa kommentaar

