totaalne erinevus!

mul on siin Göteborgis lihtsalt selline tsirkus, et ise ka ei usu. kuna aga eelpool mainitud “mats” mind politseisse tahab kaevata kuna ma talle vötmeid ilma raha tagasi saamiseta ei tagasta, siis kirjutan köigest pikemalt kui asi lahenenud.

igatahes, täna oli mul jöusaalis nii positiivne üllatus, et ma olin kohe tükk aega väheke shokeeritud.

Stockholmis ollakse jöusaalis väga omas maailmas. kui keegi kedagi vähe kauem passib, siis on pilgud tapvad. rääkimata, et vöörad inimesed omavahel suhtleks. maksimaalselt küsitaks kui kaua keegi veel masinat kasutab ja sellega ka asi löppeb. täna tuli välja, et Göteborgis on asi kohe täitsa tagurpidi.

tahtsin pinki madalamale lasta, aga miskipärast ma ei saanud niivörd lihtsa asjaga ise hakkama. küsisin siis körval istuvalt kutilt abi, kes mulle kohe seletas, et pink katki ja tassis ise mulle uue pingi smith-masina juurest kohale! ma olin kohe jube üllatunud ega osanudki reageerida, et kas aidata pingi tassimisel vöi niisama pealt passida?! järgmisel hetkel kui öiges suuruses hantleid otsisin, abistas mind sellega kolm noormeest! mitte üks, vaid kolm! kuna üks neist just minu vajatavaid raskusi kasutas, andis ta enda oma lihtsalt mulle! kui ma natuke hiljem cable masinat ootasin ja peale paariminutilist ootamist uurisin kui palju tol noormehel veel alles teha on, siis too söbralikult muutis oma harjutust, et minuga vaheldumisi teha!

ma olin ikka päris tükk aega väga meeldivalt üllatunud, et selline söbralikkus siinses jöusaalis aset leidis!

easy

One thought on “totaalne erinevus!

Lisa kommentaar

