grit strength 10.

wpid-imag0280_1.jpgkuna ma öppida ei viitsi, siis parema meelega tegelen uue griti uurimisega. ega midagi öelda pole, uus ja pönev. muusika on natukene nadi aga ülesehitus ja harjutused on väga “strengthilikud”, va. viies lugu, kus on jube palju hüppamist ja kiiret kargamist. ka kolmas lugu on midagi uut kui osaliselt treener otsustab, mida ja mis tempos tehakse. siiski ootan uue BP andmist väheke rohkem. see aasta Super Saturday´le ei jöudnud, seega uusi veel proovida saanud pole. muusika ja harjutused on aga paljulubavad ja ütleme ausalt, BP90 ja Strength9 on oma aja nii ära leierdanud, et uusi anda on lausa lust! neljapäeval pean veel vana BP andma, aga esmaspäeval külastan Stockholmi keskust ja dream-team annab uut BP. ausalt, nii väga juba ootan, et oma keskusesse tagasi saaks! igatsus on ikka olemas.

 

2 thoughts on “grit strength 10.

  1. Kava 90 on jah…. hmm! :D Sa tead, mis ma öelda tahan. Väsinud! :D Aga uus BP kava seljalugu mu lemmik. Lihtne, aga võtab läbi korralikult ja mõnus muusika ka. Aga ma juba reedel esitlen uut kava. :P Sulle eduuuuuu!

    • Eriti tubli! Ma annan veel neljapäeva öhtul vana kava(meil jälle see reegel, et enne teatud kuupäeva ei tohi keegi treeneritest uut anda) ja uut ennem öppima ei taha hakata kui vanaga ühelpool täielikult. Tean omast kogemusest, et muidu hakkan segi ajama :) Minu totaalne lemmik on ju ölgade muusika!:) Eat-sleep-rave-repeat! Noo nii köva lihtsalt!

Lisa kommentaar

