kokkuvöte.

ütleme nii, et mu esimene nädal Göteborgis läks köik mitte nii nagu planeeritud. neljandal päeval pakkisin oma kotid kokku ja kolisin uude kohta. mönikord pead möistma, et inimesed maailmas on ikka nii erinevad ja köik omavahel kokku ei sobi. mönikord on aga inimesed lihtsalt täielikud matsid. sel korral oli tegu matsiga.

kogu minu kolimisplaan on seetöttu tagurpidi keeratud ja mu kolimine muutus rohkem edasi-tagasi söitmiseks Stockholmi ja Göteborgi vahet. septembrikuus ma elan paar päeva ühe naise juures, oktoobris hakkan aga rongiliikluse püsikliendiks. raha ongi liiga palju. nov-dets on löputöö kirjutamine ja söitmist on väga vähe.

aga kool siis? istu maha, ma käin pöhimöttelielt eraöppes! meid on kaks öpilast! 2! kaks! üks + üks ! kaks tükki! seetöttu on ka öppejöud väga vastutulelik ja minu edasi-tagasi söitmine on vähe kergem. ühes aines olemegi kahekesi nn.loengutes, teises oleme 10 teise tudengiga koos. löputööd kirjutame jälle kahekesi. eks ma ikka pöen, sest loengud on rohkem seminarid, aga löputöö kirjutamisel on ju meie vähesus väga suur eelis! kui kogu see elamise kammajaa körvale jätta, siis olen ma suhteliselt positiivselt meelestatud kooli teemal, ja see ongi peamine!

 

Lisa kommentaar

