neljapäeval BP tuled?

eile öhtul käisin siis oma uut keskust üle vaatamas. mis seal ikka, köik on  nii vööras ja jube igatsus oma osalejate järgi tekkis. igatahes, olin suure hurraaga end Griti  broneerinud ning hoog oli sees. ära käisin. pole nagu midagi kommenteerida peale selle, et mu tavapärasest kaloritekulust olin seekord umbes 100 kalorit vähem kulutanud. no igav oli!

ukse taga järjekorras seistes oli aga löbus seik. kaks osalejat arutavad omavahel:
“Kuule, neljapäeval 18.20 on BP, tuled?”

“On vöi, kuule vöiks küll. Kas … annab?” (… on nimi, mida ma ei kuulnud)

“Ei, kusjuures mitte. Keegi uus treener Laura oli!”

ja mina seisan seal samas nende körval ja naeran omaette.

 IMAG0210_1

Lisa kommentaar

