kohal. ja juba tahan ära!

olen siis omadega Göteborgis ja ootan homset esimest koolipäeva uues koolis. linn on ilus nagu köik rääkinud on, aga nii kui oma elukaaslase Stockholmi poole tagasi saatnud olin, tulin tuppa ja uurisin, mismoodi ma neljapäeva öhtul koju saan söita ja palju see mulle maksma läheb.

no selline hädapätakas olin, et ise ka ei uskunud. kindel plaan oli esimene nädalavahetus siin veeta ja maad uurida, aga absoluutselt ei paku pinget miskipärast. jube Stockholmi igatsus on ja lihtsalt tahaks koju. naljakas. mida vanemaks seda hädisemaks ma muutun.

see selleks. homme öhtu tahan minna siia Griti osalema ja neljapäeva öhtul annan oma esimese trenni. eks siis kuulete, kuidas ja mismoodi mind osalejad vastu vötavad.

ps. neljapäeva öhtul käisin jälle meie Stockholmi kuri-populaarse Griti treeneri trennis. ohh sa mu meie. muljed tulevad hilisemas sissekandes!

wpid-imag0259.jpg

2 thoughts on “kohal. ja juba tahan ära!

  1. Pole hullu Laura, see läheb mööda! Anna aega atra seada! :D vōi kuidas seda öeldigi haha

Lisa kommentaar

