aeg läheb lihtsalt nii ruttu ja vaikselt hakkabki kohale jöudma, et ma töesti kolin juba sel reedel teise linna! homme öhtul annan oma viimase Stockholmi trenni ja ongi nägemist oma ägedatele osalejatele. tegelikult on juba terve eelmise nädala nii üllatavalt pöhimötteliselt vöörad osalejad (see tähendab osalejad, keda ma iga nädal oma saalis ei näe) tänama ja kallistama tulnud. iga selline üksik söna teeb tuju lihtsalt nii röömsaks!

aga muideks, homme kui mu viimane trenn on, on mulle seltsiks veel 3 uhiuut treenerit, kes sel nädalavahetusel BP koolitusel käisid. köik kolm on minu saalist, ja aeg uhkustamiseks, said väga ilusti koolitusega hakkama!

2709-12-hilarious-real-men-quotes-8

2 thoughts on “

  1. Kivi kotti Laura! Ja ära siis Göteborgi nii ära armu et tagasi enam tulla ei taha! Terv,
    Tanel

Lisa kommentaar

