Reebok Z Run

kui keegi äkki soovib uusi trennikaid? suurus 40, väga mugavad ja igati uhiuued, täpselt nagu pilt näitab. MÜÜDUD! olen neljapäeval Tallinnas(21aug), mil ka üle saaks anda. 50 eurot.  kui huvi, kirjuta kurikirss@hotmail.com vöi jäta kontakt kommentaari. ilusat päeva!:)IMAG0104 IMAG0105lisa:

sellised seisavad ka kapis (siiski kasutatud!), kui keegi huvitatud.

Nike, suurus 40, 25,5 cm, kasutatud ühe korra öuetingimustes + ühe korra sees, pestud loomulikult. 25eurot. Miks ma müün? Minu jalale ei sobi Nike botas; alati uusi ostes ma kahjuks ei taha seda endale tunnistada. Seetöttu nad mul nüüd kapis aastakese seisnud on.

wpid-imag0194.jpgJa siis veel:

Reebok, suurus 40, 26cm, kasutatud ainult sisetingimustes. Olid minu lemmikud mingi aja, aga nüüd on uued lemmikud siginenud ja need niisama seisavad. Äkki keegi teine tahab jöusaalis maailma roosamate botastega silma paista?:) Hind samuti 25 eurot. Olemas on ka valged paelad.

IMAG0109

10 thoughts on “Reebok Z Run

Lisa kommentaar

