ohh, milline Grit!

wpid-2014-08-14_18.04.58.jpg

täpselt nii oligi! 120% maxpulsi 100%! mis pöhjusel? ma polnud treenerirollis! (aga sellest, et ma nii vähe kaloreid kulutan ei hakka ma kunagi aru saama!)

meil on tekkinud keskusesse uus treener, kes on “suhteliselt väga populaarne”. ütleme nii, et minu Grit trennid pole enam keskuse populaarseimad. karm ja valus tösi.

olen selle treeneri kohta väga palju kuulnud, küll positiivset ja ka mitte väga positiivset. kuna ta aga söbralikult palus mu abi, et ma ta trenni läheks ja pärast feedbacki annaks, siis miks mitte. kutt on selline pisike musklimägi ja trennid on inglisekeelsed, sest ta rootsi keelt lihtsalt ei räägi. tema treeneristiili iseloomustab ainult üks söna – ülbus. täpselt nii ongi. mis ma selle all mötlen?

ta alustab trenni ja ütleb, et ta on karm ja otsekohene trennis. “If you don´t like that style, the door is there and leave the class right now!” täpselt nii oligi. selline algus. kui ma oleksin tavaline osaleja, siis vötaks kergelt trenniisu ära küll. olles aga tema stiilist palju kuulnud, siis oskasin selliseid lauseid endast mööda lasta. ja töesti, kui möni osaleja ei osanud harjutust teha, siis seletamise asemel karjus ta körva “Don´t you understand english??!”.

ma olen tavaliselt väga-väga vastane sellistele treeneritele. pole nagu eriti naljakas ausalt öeldes. aga nüüd, hoia ja keela, toimub midagi erilist – mulle kohutavalt meeldis ta trenn!

temas oli miskit, mis sind kogu aeg sundis edasi tegema, miskit, mis inspireeris ja edasi surus. ma töesti peale teist lugu (tegime Strength 4) tundsin, kuidas jookseks prügikasti juurde, aga kuna 90% saalist juba tundis mind, siis oleks natuke naljakas olnud kui keskuse treener nii ruttu piiri ületab. igatahes, eks ikka hooti olid tema kommentaarid liiga ülbed, suhtumine rohkem ise-enese näitamine, tehnikast ta absoluutselt kordagi terve trenni jooksul ei rääkinud… aga siiski – ma olen töesti kade, et minul seda miskit ekstrat pole, mida temast kiirgas!

2 thoughts on “ohh, milline Grit!

  1. Tõenäoliselt see töötabki kuna inimene on nö 100% authentic:)! Soomes on ka selline staar-treener nagu Markus Karppinen, kes teeb ja lausub paljutki nii nagu meile õpetatakse, et ei tohi ja ei ole kohane, aga inimesed armastavad teda ja ilmselt just seetõttu, et ta on täielikult tema ise. Ma ka aegajalt jälgin ennast ja tegelikult ajapikku tekib Sul tõesti selline oma mask, teinekord tulen teadlikult sellest välja ja teen midagi, mida ma tavalisrlt ei tee või ütlen välja midagi, mis kohane pole. Üldiselt on alati tulemuseks hea kontakt trennis olevate inimestega. Aga Sulle Laura tunnustus, et üldse sellisel teemal kirjutasid ja kokuvõttes veel tunnistasid, et Sulle see trenn meeldis. Mis maalt siis selline bootcamp tüüpI noormees pärit on:)?

    • Mind väga üllatas sinu küsimus, et kust noormees pärit on, sest töesti, ta pole ju rootslane! Pärit Filipiinidelt ja elanud Austraalias. :)

Lisa kommentaar

