mis saab sügisel?

eile avastasin, et mul on täpselt kaks nädalat veel Stockholmis trenne anda. kuna mu elukaaslane jääb Stockholmi, siis hakkan suht palju edasi-tagasi söitma ning saan ju ikka mönikord ka siin trenne asendada. siiski on fakt, et täitsa minu trenne mul Stockis kahe nädala pärast enam pole. kahju.

mu tösine plaan oli ju Göteborgs ka samale keskusele trenne anda, sest Fitness24Seven asub lihtsalt igas linnas absoluutselt iga nurga peal. kui nad mulle aga pakuvad mingeid imelikke aegu nagu 16.00 ja üks kord nädalas, siis natuke tusaseks viskab küll. nagu sorry, kes jöuab sellisel kellajal töölt trenni? möttetu on 3 inimesele ka trenni anda.

suures nördimuses hakkan kuulutama ja abi paluma köikvöimsas Facebookis. pool mu Facebooki on fitnessinimesi täis ja keegi vast ikka tunneb-teab Göteborg olukorda ja saab mind kokku sobitada kellegagi/kuhugi.

ülemus, kes minu treenerikarjääril on täiesti absoluutsest algusest körval olnud, märgib ära ühe nime minu kuulutuse alla. sinna juurde paneb kommentaari, et ma olen “üks tema parimaid treenereid”.

selline lühike lause tegi minu tuju väga röömsaks ja südame soojaks! möne inimese arvamus läheb lihtsalt rohkem korda. tema on üks neist. hoolimata meie mitmetest tülidest ja nähvamistest, mitmenädalastest mitte-teineteisega-rääkimistest. tema on minu treenerimaailma inimene, kes on minu arengule väga suur möjutaja olnud.

 hjärta

3 thoughts on “mis saab sügisel?

  1. Eks lõpuks laheneb ikka kõik Sulle parimal viisil :)

    PS! Käisin eile (Sinu õhutusel) esimest korda BodyPumpis ja ma ei olegi täna kanderaamil!!! Kokkuvõtvalt võin öelda, et hirmul on suured silmad, sest see, et ma seda trenni pelgasin, oli naeruväärne :D Treener küll silmi keerutades küsis, kas ma tõesti olen esimest korda elus pumpis, aga oli väga abivalmis ja üks kogenum treenija aitas mul sellel pingil või asjal kõrgusi vahetada, sest nägi et ma nii möku ja et minu järel kõik ootama peavad :D
    Lahe, lähen raudselt veel!
    Aitäh Sulle julgustamast!

      • No lihasvalu on juba täna päris mõnus, aga mul teine päev pärast trenni alati hullem.. seega jah, Sul on ilmselt õigus raami osas – ega ta tulemata jää! :D

Lisa kommentaar

