ignoreerijad?

eile oli löbus. tuleb saali neiu kaunitar. no töesti oli ilus tüdruk, pole midagi öelda. kui see ilus tüdruk aga minu soovitusi täiesti ignoreeris ja tehnika nägi välja aegade hulleim, siis mul lihtsalt hakkas aja peale löbus.

ma täiesti saan aru, et Bodypump on keeruline kui tempo peal, eriti veel algajatele. aga milleks sa oled nii “äge” ja ajad endale rohkem raskusi peale kui treeneri kangil kui sa oled algaja?
kui isegi sinu körval olev musklimäest meesterahvas ei pane biceps-lool kangile rohkem kui 10kg, siis äkki pole eriti tark sullgi need 13kg peale ajada?!

ma olen aru saanud, et mina kui treener, reageerin teatud etappidega:

1. Näen, et osaleja vajab abi! Pööran pilgu tema poole natuke tihedamini, et ainult aidata saaks. Need naeratused, mis vastu tulevad kui osaleja on öige muskligrupi üles leidnud oma tehnikat kohendades, on lihtsalt suurepärased! Tihti see toimib ja inimesed kuulavad, proovivad ning öpivad.

2. Osaleja on aga ise piisavalt tark ning ignoreerib mind. Ma siis proovin veel paar korda tähelepanu püüda aga umbes 3-4 korra juures läheb minu piir. Möned minutid olen lihtsalt kuri ja kahju on inimese tühjast tööst.

3. Ma proovin veel ühe korra möne teise loo ajal. Äkki nüüd kuulab? Äkki?

4. Nüüd aga hakkab löbus! See nn. löbu-periood on tekkinud mul viimaste kuude jooksul. Ma nii tahan, et inimesed teeksid öieti ning tunnetaksid tulemusi oma vaevast, just seepärast vöis mul see ignoreerijate abistamine muutuda kinnisideeks, mis loomulikult möjutas teiste osalejate trennielamust. Viimasel ajal olen aga öppinud leppima ignoreerijatega – no kui ei taha, siis ei taha. Kui mina olen üritanud sind aidata aga sina ikka tahad teha squatse, mis näevad välja nagu kana hüppaks hüppenööri, siis lase käia.

(käesolev postitus ei ole möeldud algajate hirmutamiseks ega kritiseerimiseks! absoluutselt mitte! lihtsalt tahan tähelepanu pöörata faktile, et treenerit on asjalik kuulata. samas on mul raske aru saada sellest ignoreerimise-fenomenist? keegi oskab pöhjendada?)

ignore

4 thoughts on “ignoreerijad?

  1. Olles ise pea aasta bodypumpi külastaja näen neid ignoreerijaid liiga tihti.

    Endale meeldib väga treener, kes juhib nö kaudselt mu tähelepanu õigele tehnikale. Nt kui teen midagi valesti, ei pöördu ta kohe otse minu poole, vaid tuletab kogu saalile õiget tehnikat meelde ja kui ma siis taipan, et jutt oli mulle suunatud ja talle naeratan, saan alati heakskiitva noogutuse osaliseks.
    Minu puhul töötab ideaalselt!

    • See on tore, et sa saad ise oma vigadest aru kui treener tervele saalile seletab! :) Ma olen aga märganud, et tihtipeale inimene ei oskagi vaadata, et ta midagi valesti teeb ja just seetöttu ma seda silmkontakti taga ajangi. :)

    • Ma üritan aru saada, kui treener saalile seletab, aga vahest ei pane väga tähele, mis ja kas on valesti :) Ma olen ennegi omaarust sirge seljaga kükke teinud, treener kes vahepeal saalis ringi jalutab (ei ole lm pump meil :), puudutas mu turja korra. Sain aru, et mul on mingi imelik küür seljas :D Pärast trenni küsisin temalt, et kas ma nüüd teen küürus seljaga kükke, mul omaarust on alati liiga nõgus selg olnud :D Ta muigas ja ütles, et tavaliselt mitte, täna oli esimene kord. Kui kommenteerisin, et ise ma ei saanud midagi aru, vastas ta sellepeale, et ise ei saagi osadele vigadele pihta.

Lisa kommentaar

