jooksuringid.

mulle meeldib joosta. käib mul küll see meeldimine hooti ja praegu olen perioodis kui naudin lühikesi ringe nii umbes 5km. teisipäeval oli esimene päev peale külmetust kui jalad enam rahu ei saanud ning samm jooksurajale läks. minu röömu tegi veel suuremaks padukas, mis taevast alla tuli. tarkust jagub muidugi –  ise just paranemise piiril ja kohe vihma kätte jooksma! önneks paistab, et vedas ja tervis uuesti ära ei kadunud.

enne vihma ja jooksu vs.  pärast läbimärg ja jube rahul

wpid-2014-08-07_17.21.13.jpgminu jooksuringil on mul tee peal ees üks pikk trepp. ma olen alati seda treppi imetlusega vaadanud aga samme sellele pole suutnud seada. eelmine nädal vötsin aga julguse kokku ja tegin 10xüles-alla. koju jöudes jalad lausa vöbisesid, just nimelt vöbisesid, mitte ei värisenud. arvasin, et pöhjuseks oli eelneva päeva köva jalatrenn ja sinna juurde kuuluvad BP trennid. kui ma aga ka täna koju jöudes jalgu paigal ei suutnud hoida, sest “vöbin” oli niivörd köva, siis jöudsin järeldusele, et pean rohkem treppi jooksma hakkama!:)

IMAG0080

Lisa kommentaar

