pool pudelit lakki enne trenni pähe?

minul on üks probleem. väga tösine selline, millest aru saavad vast ainult naised, ja juustega mehed.IMAG0043

nimelt kui mina teen trenni, eriti just jooksmisel on väga häiriv, siis minu peas ei püsi mitte ükski selline kummist peapael. noo need, mis peaks juuksed näost ära hoidma. kas on minu juuksed liiga libedad vöi ma ei tea, aga need a-l-a-t-i libisevad minu peast ära ja vähem kui minuti pärast on see kummipael pealae peal nagu jookseks krooniga ringi. olen proovinud igasuguseid erinevaid: küll tavalisi H&Mist, küll kummikattega uhkeid Nike ja Adidas omasid, aga ei tühjagi! aga nii häiriv on kui igasugused juuksekarvad hakkavad näkku kinni jääma, eriti minusugsel higistavalt loomal.

viimane lahendus, mille ma välja leiutasin on nimelt juukselakk. väga normaalne on enne trenni endale mingi pool pudelit pähe lasta, et juuksekarvad paigas püsiks. aga noo, mis sa teed?! midagi targemat ma välja möelnud pole. ideid?

 

6 thoughts on “pool pudelit lakki enne trenni pähe?

  1. Niiii tuttav tunne! Ma mõtlesin, et ma ainus imelik, kel need paelad kuidagi peas ei püsi :)

  2. Paul Mitchellil on olemas geel-lakk, mis lubab juukseid veel viimistleda natuke aega peale pähe laskmist, st ta on selline märjem. Ma panen tavaliselt paar sutsu seda ja silun kergelt käega veel üle ka. Toimib üli hästi ja tal on hea arbuusi laadne lõhn ka. Soovi korral võin pudelist pildi saata:)!

    • Tänud!
      No ma ka praegu ajan asja lakiga ära, aga natuke tobe on just enne trenni lakki pähe lasta minu arust? Aga mis sa teed :)

Lisa kommentaar

