haige keset suve.

ma arvasin, et ma olen suhteliselt imeinimene, kes üldse haige ei ole, va minu krooniline körvainfektsioon, aga see ei kuulu haiguse alla. kui ma neljapäeval kurguvalus trenni olin sunnitud andma (ära sina kunagi kurguvaluga trenni tee!), siis ei tahtnud uskuda, et see mul veel nädala alguses sees istub. nii ma siin esmaspäeva hommikul otsin öhtuks trennile asendajat, sest tervis pole ikka veel korras. isgei kui enesetunne väidab, et elaks trenni üle, siis möistus karjub, lausa röögib, et ei tohi!

ma pole ju iseendale trenni teinud viimati kolmapäevast saati. kui ma täna puhkan ega koorma keha, siis ehk homme saan juba jöusaali? just sellise lootusega ma öhtust trenni olen valmis ära andma. kahju on.

Lisa kommentaar

