no nii närvi pole ammu läinud!

eile ma asendasin trenni meie keskuses, mis asub linnast väljas. mötlesin, et mis seal ikka, aitan hädast välja. selle keskuse probleem on aga osalejate vähesus – tavalise 35 osaleja asemel  andsin trenni 8le inimesele. ahh, mis seal ikka, pole hullu?

poleks absoluutselt hullu olnud, kui need 8 osalejat vähegi oleks huvitatud olnud selle trenni tegemisest! ma pole tükk aega nii närvi läinud kui eile! kaheksast osalejast tegi täpselt 1 kutt terve trenni korralikult kaasa, ülejäänud seltskond oli seal niisama rohkem Facebooki check-in pärast. kangil max 5 kg ja ei jaksa kaasa teha, iga 20 sekundi tagant oli möni kang maas ja vaja puhata, üks istus üldse maha ja vahtis telefoni, teine köndis poole trenni peale niisama saalist välja ja tuli möne minuti pärast tagasi, kolmas ignoreerib totaalselt minu juhendeid. no lihtsalt täiesti tühja tööd tegin seal saali ees! eriti vastikuks tegi olukorra probleem, et ma olin öösel endale kurguvalu saanud ja üks asi, mida ma alati oma kuldreegliks pean, on kurguvaluga mitte treenimine! kuna mul see kurguvalu tugevnes just päeva teisel poolel, oli asendaja leidmine sinna pärapörgusse täiesti vöimatu. nii ma siis andsin oma viimastel varudel ettevaatlikult neile trenni, ja neil täiesti üksköik! mingi respekt vöiks treeneri vastu ikka olla? ja kui sul on töesti probleeme 5 squatsi tegemisega ning rohkem ei jaksa, siis peaksid vöibolla hoopis arsti juurde minema??

ölgade loo ajal sai aga selline kopp ette! me oleme ammu juba vahetuse teinud ja uue harjutuse poole peal ning möni jorss ikka passib ringi, vot siis käratasin: “Vahetused käivad kähku! Hakka liigutama! Puhata vöib kodus!”

ma tean, treener olgu alati viisakas ja söbralik, aga ma suhteliselt kaotasin oma enesevalitsuse. ausalt öeldes sel korral ei pöe ka!

garfieldlazy-1-jpg

3 thoughts on “no nii närvi pole ammu läinud!

Lisa kommentaar

