pole riideid siis pole.

eile oli grit. erilist tuju anda polnud, sest ei leidnud uutele tightsidele sobivat toppi juurde. ma ei tee nalja. väga tösine probleem oli, sest mitte miskit minu arust ei sobinud! ja kui ma juba uksest välja pidin tormama, siis lihtsalt muud varianti polnud kui olukorraga leppida.

saali ukse juures pileteid kogudes sajab sisse ka mu uus ülemus, keda veel kohanud polnud. sisse läks automaatselt 14nes käik, et anda üks kuradima hea trenn. pean ju näitama, mida ma siiski oskan! järjekordselt ma ei tee nalja.

üllataval kombel oli ka saalis üle poole meesterahvad; see fakt meeldib mulle alati. röökisime ja higistasime nagu sead aia vahel, aga tehtud saime selle griti. ja ma olin üllatusest veel higisem kui üle ühe osalejatest köik tänama tulid! tavapärane on, et möni üksik vötab julguse kokku vöi viitsib tulla rääkima, aga eile oli söna otseses möttes järjekord! ja mina jälle röömust segane! öppetund iseendale: 14ndast käigust on täitsa tolku!

täpselt nii juhtub minu kapiga kui mul midagi selga panna pole:

WP_001925

 

2 thoughts on “pole riideid siis pole.

  1. Ahaa….see kapi pilt on ülimalt hea ja väga täpne olukorrale milles ma ka ise tihti olen:). Ja tõsi – mõnikord lihtsalt suudad selle nö 14 käigu sisselülitada ja sellest on suur kasu. Huvitaval kombel olen ise märganud, et mida suurem kontsentratsioon mees osalejad seda energilisem esitus…..ja ma ei pea siinkohal silmas soovi neile meeldida, aga lihtsalt kukub kuidagi väga hästi siis kõik välja:)!

Lisa kommentaar

