önnelik reede öhtu!

reede öhtul oli kiiresti poodi vaja minna enne kui köik suletakse, sest järgmiseks päevaks oli külmakotti tarvis. ruttu-ruttu kiiruga! vajaliku poe ette jäi aga spordipood. lähme läbi ruttu-ruttu? lähme!

asi löppes sellega, et mina kilkasin ringi nagu väike laps terve ülejäänud öhtu, sest sain alloleva saagi:

IMAG0040

kolm paari pükse – üks paar shortsid ja teised täispikkuses! ja köik lihtsalt suurepärased! ja kas te tahate teada, mis ma ihnuskoi nende eest välja pidin käima? 150.- paar, kokku siis 450.-. eurodes nii umbes 42-43 raha. täiesti hullumeelne! kui ma seal proovisin ja tiirutasin, siis mötlesin, et kuidas ma ikka kolm paar ostan,  natuke üleliia ei lähe asi? selle peale ütles mu tark elukaaslane, et tavaliselt sa maksad ühe paari eest sellise summa, loomulikult vötad köik kolm! peale seda lauset ma ei kahelnud ka enam! mönikord on lihtsalt önne!

Lisa kommentaar

