kokkuvöttev bodypump!

wpid-imag0042.jpgRootsis on see nädal Pride festival, ehk siis geikultuuri pidunädal. kuna meie keskus on toetaja, siis oli ka suur arutlus teemal, mismoodi erinevaid trenne Pride-teemalisteks sel nädalal teha. mina olin täiesti vait, sest eriti ei paku pinget a´la kontsadel trenni anda (mida töesti arutIMAG0028ati!) vöi poolpaljalt squatse teha. tahtjaid tegijaid oli nii palju, et ma olin täiesti kindel, et mina sellest peost pääsen. aga vastu näppe! kiri postkasti :”Laura, kas sa tahaksid Pride-BP esmaspäeval anda?”. tahtmine tahtmiseks, ega mul viisakat valikut eriti polnud :) nüüd ma siis istun, 6 h enne trenni algust ja lappan oma vanu bodypump trenne läbi. nimelt anname ühe teise treeneriga koos trenni ja köik lood vötame vanadest releasedest kokku! tegelikult söön natuke oma sönu, sest ausalt öeldes ootan täiesti tänaöhtust trenni – saab ju löbus olema!

 

Lisa kommentaar

