olen lihtsalt sönatu!

laupäeva öhtu ja ma istun teleka ees CNN Live vaadates kui naelutatud. juba alguses ütlen ära, et kui sa oled vähegi Venemaa käitumise pooldaja, siis ära üldse edasi loe, et end ärritada; ära ka üldse hakka kommenteerima, sest ma totaalselt keeldun midagi Venemaa käitumisest pooldama vöi möistma.

mis toimub maailmas? kuidas üldse tänapäeva ühiskonnas vöib midagi sellist aset leida? 298 inimese laibad on juba kolmandat päeva ilma katteta (jah, täna said 75 kaetud, aga ülejäänud?!), isikute passid/rahakotid/mobiilid on ära varastatud, professionaalseid uurijaid ligi ei lasta aga suvalised matsid jalutavad ringi, separatistid tulistavad nii, kuidas süda lustib, mitte keegi ei saa juhtimist enda peale vötta, sest siis lihtsalt lastakse maha, informatsioon ei liigu, mustad kastid on lihtsalt kuhugi salaja ära veetud. kuidas selline käitumine üldse tänapäeval toimuda saab?!

just parasjagu näitas CNN, kuidas separatistid olid teinud nn.naljapilte laste mänguasjadega, mis lennukirusude seast leitud. nii muuseas levib ka “nali”, et köikidel sealolevatel separatistiel on nüüd uued käekellad!! no lihtsalt vötab sönatuks. kuidas saab selline jöhkrus olemas olla?! ja ülejäänud maailm vaatab pealt.

üks hetk näidati lennukil olnute pilte ja Facebookis leiduvaid sissekandeid peale önnetust. lisaks tuli ka paar intervjuud lähedastega. sel hetkel ma lihtsalt istun ja pisarad tulevad – ja ma ei ole eriline töinaja tüüp. 80 last, 4 imikut , totaalselt 298 inimest. ja see jultumus, mis praegu nende hukkunute suhtes toimub! rääkimata lähedastest, kel arvatavasti ainukeseks sooviks on vöimalus oma hukkunu/d matta ja leinata.

  ja nii muuseas müüb Venemaa relvi Süüriale ja Egiptusele!  eriti lahke neist! ma olen lihtsalt sönatu. et tegelikult oli plaan alla lasta Ukrainale kuuluv lennuk, mis transportis toitu ja meditsiini, paistab täiesti normaalne olevat?! kogemata aga planeeriti natuke valesti ja ohvriteks said täiesti süütud inimesed.

ja mida ma köige rohke usun – Venemaa jalutab südamerahuga sellest kohutavast juhtumist täiesti süütuna välja!

4 thoughts on “olen lihtsalt sönatu!

  1. Tead.. ma olen nõus sinuga.. See on jube, mis praegu toimub! See asi võiks maha rahuneda juba. Milles olid süüdi need süütud inimesed, kes seal surid? Jube :(

    • Mu elukaaslane on ukrainlane ja viimased pool aastat pole rahu olnud. Need polnud esimesed süütud inimesed, kes oma elu kaotasid, loodetavasti aga ühed viimastest! Ma väga loodan, et nüüd saab ka ülejäänud maailm aru, millega tegu on kui Venemaa otsustab.

  2. Võtsid asja absoluutset 100% nii kokku nagu asi on. Mind ajab ka kogu see kamm nii f*cking närvi! :( Kuidas on see võimalik?! Nagu mingi hull õudusjutt…

Lisa kommentaar

