130st saab 8!

olen hetkeliselt väikses shokis. sügisest on mul ju minek Göteborg möneks kuuks. reedel tulid vastuvöttetulemused ja asi kindel; nüüdseks on ka elukoht olemas ja trennigraafik uues keskuses paigas! jube kähku käis.

millest ma aga shokis olen, on pisiasi, et meid hakkab kursusel olema 8 öpilast. 8 öpilast!!!! ma olen siiamaani öppinud gruppides suuruses 50 öpilast ja 130 öpilast! sellistes gruppides ei märganud keegi, kas oled loengus kohal vöi mida sa seal üldse teed. loomulikult on 8 öpilasega fakt see, et ma saan targaks! vöi siis paistan oma teistest lollim olemisega eriti välja. ma ei vingu, absoluutselt mitte, aga tösi ta ju on, et möni päev lihtsalt ei jaksa loengut kuulata vöi kaob möte vahepeal ära, onju? ja 8 öpilasega paistab see kohe välja. ohh seda röömu!

2 thoughts on “130st saab 8!

Lisa kommentaar

