rasvad surege!

kuna ma muutsin oma treeningkava, siis mötlesin ka joostes rohkem rasvapöletusele süveneda. viimased paar nädalat üritan joostes alati jääda alla 80% maxpulsi temposse. kui tunnen, et samm WP_000022 (2)kiireneb, siis kohe pilk kellale ja hoog maha; siiani pole probleemi olnud isegi kui algselt tundus tempo väga hädine. sinna sekka ka kord nädalas intervalljooksu, mida teen 400m staadionil – 100m kiirtempo, 100m aeglast sörki. enamjaolt teen umbes 6-8 ringi ning “naudin” igat sammu, eriti aga just neid samme, mis staadionilt kodu poole viivad. just see tunne, et oled end läbihigiseks jooksund, on mönus!

 

Advertisements

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s