sügisel püssi lasta!

kui ma siin juba hoos olen oma seikudest kirjutama, siis järgmine.

grit strength. tuleb naine, kes pole kunagi trennis käinud (va. 2 korda bodypumpis, halleluuja tule jah kohe gritti!). möttes ma ohkan raskelt ja alustan siis röömsa seletusega, mis teda täpsemalt ees ootab. olukord paistab jälle kontrolli all olevat. 2-3 minutit enne trenni tuleb ta minu juurde ja ütleb, et ta tavaliselt trenni tehes karjub päris palju. mina ainult naersin, et siin pole midagi häbeneda ja karjugu nii palju kui jaksab – pool saali on siin tavapäraseid karjujaid.

alustame trenniga. ja ses suhtes, et öppetund jälle käes – karjumisel vöib olla väga erinevaid definitsioone! :D ma polnud kunagi midagi sellist varem kuulnud, sest karjumisest oli asi kaugel. iga paari sekundi tagant oleks keegi nagu kuskil möiranud, räusanud ja röökinud. köike seda kolme korraga! nagu karu ja lövi segamini!

jällegi omis möttes naersin ja lasime aga edasi. inimesi on erinevaid.

trenni löppedes oli käesolev naine väga rahul trenniga, mis ongi peamine! kui ta mulle  aga rääkis, et tahab oma käsi tugevaks treenida, et sügisest söjaväes püssi lasta jaksaks, siis vöttis hirmu nahka küll.

Lisa kommentaar

