grupitrenni abc.

PALJAJALU EI KÄIDA GRUPITRENNIS. punkt.

miks?

1. Hügieen

2. Austus kaasosalejate vastu

3. Austus treeneri vastu

4. Eneseohutus – paljajalu ja 5kg varbale kukub, libe pörand, koperdad jne.

(joogatreenerid tehku erandeid kui vaja)

6 thoughts on “grupitrenni abc.

  1. Sellega seoses tuleb mulle meelde, et mingil põhjusel jõutakse minu blogini tihti “alasti trennis” otsingu järgi. Ma olen alati aga ettekujutanud (ma küll ei tee seda tihti), et kuigi alasti, siis mingi pastel on ikka jalas.

    • Ja, ka minu otsingutes on see väljend sees olnud. Aga see alasti trenn pidavat ju tuure vötma, alasti jooga nimelt; ei tea küll kui väga see töele vastab… Aga jah, paljajalu rahva seas trenni teha on lihtsalt röve.

    • Oleks ma seda osalejat ainult varem näinud kui alles squats loo ajal, oleksin viisakalt jalanöude järgi saatnud. Vöi siis koju.

  2. True that!
    Mina olen neid paljajalu-tüüpe näinud jõusaalis, Shindos, pilateses, viimased softimad, aga minu meelest on see ka rõve, sest:
    1) seened! ma olen sellepärast jätnud küll trennis pesema minemata, sest mul pole plätusid kaasas
    2) lõhnad, mida jalad eritavad, osadel veel eriti intensiivselt
    3) üldsegi on minu arvates varbad nii koledad asjad, need peaksidki peidus olema!
    Rääkimata siis ohutusest, jala toetamise funktsioonist ja nii edasi :)

    • Amen! Täiesti nöus! Ma saan aru, et paljajalu trenn on väga hipp ja popp, aga ostku endale varbasussid kui nii väga tahavad:) Ma olen ka jube eemalehoidev vööraste inimeste paljastest jalgadest, noo on kuidagi ebameeldivad lihtsalt.

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s