veekindel ripsmetush ja trenn?

mina olen selline, kes higistab trenni andes nagu saunalaval. sellega seoses pean alati mötlema, mis päevameik mul parajast peal on vöi siis hommikul planeerima. ma nüüd ei räägi täismeigi lauvärvidest ja puudrikreemidest, vaid tavalisest ripsmetushist, sest kuidas sa ikka saali ees mustade silmadega trenni annad? kuna ma aga leian, et see on osalt austus osalejate vastu, et ma rahva ette nagu äsja voodist tulnud ei astu, siis on mul alati ripsmed, kulmud ja pösed tehtud.

olen mitme veekindla ripsmetushiga alt läinud, ning peale trenni peeglisse vaadates piinlikusest maa alla tahtnud vajuda. päris musti triipe näo pealt alla pole jooksnud, aga noo silmaalused on väga mustad ikka olnud. aastate jooksul tekkis mul üks ja ainuke lemmik, mis pidas köik vöimalikud trennid vastu – Maybelline Stiletto.

maybelline

loomulikult on aga nii, et köik head asjad kaovad müügist. paar korda veel sain netist tellida, aga nüüd on veekindel variant täiesti kadunud. isegi Eestist ei leidnud enam!

tuli ette vötta jälle see riskantne mäng – proovida uut ripsmetushi ja loota köige paremat. esimene kord ma värvisin spetsiaalselt jooksma minnes silmad ära, et testida. ja teate mis, peale mitut järlekatset Griti ja Bodypumpiga on uus lemmik olemas – Maxfactor False Lash Effect Waterproof. ainult ettevaatlik tasub olla peale panemisega, sest tugevalt peale harjates vöib jääda mulje nagu hakkaks diskole minema; effekt on töesti väga must ja pikk.

maxfactor

One thought on “veekindel ripsmetush ja trenn?

  1. See ripsmedušš oli minu lemmik ka kuid, nüüd vahetasin selle veekindla versiooni mitte veekindla vastu välja ja olen samuti väga rahul, need kaks on tõesti super tooted!

Lisa kommentaar

